EXOにmellow mellow!

EXOがだいすき! CBXに夢中な記事やMV・楽曲評、コンサートレポなど、ファントークを綴ったブログです。SHINeeについても少し。

These art works make me cry.(泣いてしまいました)

 

Today, I would like to introduce a great piece of art works to you.

今日は、すばらしいアートの作品をご紹介させてくださいね。

 

It is a short movie (about 30 seconds) created by YU.  

それは、YUさんという方が作られた、短い動画(約30秒)です。

 

She drew many beautiful pictures of  EXO members and I am so impressed.

彼女は、EXOメンバーたちの美しい絵をたくさん描いていらっしゃっていて、私はとても感動しました。

 

When I saw this movie on twitter for the first time, I literally cried.....

初めてこの動画をツイッターで見たとき、文字通り、私は、泣いてしまいました…

 

Through these art works she made, I can feel YU's love for EXO.

彼女が描いたこれらのアート作品を通して、YUさんのEXOへの愛が伝わってきます。

 

My heart was especially touched when Suho in the picture, wearing military uniform and saluting, was changed into Suho ── who is wearing a gray hoodie and white T-shirt and smiling, with the movements of  YU's pen.

特に、軍服を着て敬礼しているスホさんが、YUさんのペンの動きによって、グレイのパーカーと白いTシャツ姿で、微笑んでいるスホさんに変わったときに、私の胸が熱くなりました。

 

She must have been waiting for Suho to come back and for all 8 members to be together, just like us, Japanese EXO's fans.

YUさんは、スホさんが戻ってきてくれることを、そして、8人全員のメンバーが揃ってくれることを、ずっと待っていらっしゃったんだろうなあ、と思って。

わたしたち、日本のEXOのファンと同じように。

 

I was also amazed that YU chose a beautiful song, "Don't Go" as the background music for this video. This song suits  her art works.

YUさんが、この動画のBGMとして、「Don't Go」という、美しい歌を選んでくださったところにも、感動しました。この歌は、彼女の作品にぴったりだと思います。

 

 

I was so impressed by YU's works that I asked her if I could introduce this twitter on my blog.

I was very happy to receive her kind reply and OK.

Thank you very much, YU san♡

YUさんの作品にとても感動したので、YUさんに、このツイッターを、私のブログでご紹介してもいいかどうかをお尋ねしてみました。

こころよく、OKのお返事をいただけて、嬉しかったです。

YUさん、ありがとうございます♡

 

I went to EXO's fan meeting in Japan on April 15 and 16, 2023.

私は、2023年4月15・16日に、日本で行われた、EXOのファンミーティングに行きました。

 

At that time, I remember Suho on stage said to us, "We are watching you through SNS just as you are watching our activities through SNS."

そのとき、ステージ上のスホさんが、「みなさんが、SNSを通じて、僕たちの活動を見てくださっているように、僕たちも、みなさんのことを、SNSを通じて見ていますよ」と言ってくれたことを覚えています。

 

I imagine that YU's art works and her great love may have reached Suho.

私は、YUさんの作品と愛情が、スホさんに届いているのかもしれない、と想像しています。

 

Thank you for sharing your great art works with us, YU.

ありがとうございます、YUさん。あなたの作品を、わたしたちと分かち合ってくださって。

 

I hope more EXO fans in Japan will be able to meet your talented art works.

私は、より多くの日本のEXOファンたちが、あなたの才能あふれるアート作品と出会ってくれることを願っています。

 

YUさんのツイッターはこちらです♡ ありがとうございます♡

twitter.com

 

▼ブログランキングに参加しています。お気に召すものがありましたら、バナーをクリックしてくださると嬉しいです♡

*ランキングで応援してくださった皆様、読んでくださった皆様、どうもありがとうございます。お気に召すものがありましたら、嬉しいです。

 

次の記事はこちらです♡

exo-mellow.hatenablog.jp